Ako môže vaša organizácia profitovať z auditu softvéru?
Naša služba auditu softvéru vám môže pomôcť s:
- Identifikáciou potenciálnych problémov s dodržiavaním licenčných podmienok, aby ste sa vyhli nákladným právnym pokutám spôsobených nedostatočným licencovaním alebo chýbajúcou dokumentáciou.
- Rozpoznaním nadbytočných softvérových licencií, ktoré by mohli byť vhodné na odkúpenie.
Pre koho je audit softvéru vhodný?
Náš softvérový audit je ideálnym riešením pre spoločnosti s 50 a viac zamestnancami.
Je to užitočné najmä v nasledujúcich prípadoch:
- pri posudzovaní správnosti a aktuálnosti softvérových licencií vo vašej organizácii;
- keď si nie ste istí zákonnosťou svojich licencií;
- keď nemôžete nájsť všetky potrebné dokumenty pre svoje softvérové produkty;
- po organizačných zmenách, ako je zvýšenie alebo zníženie počtu zamestnancov;
- pri zmene infraštruktúry pridaním ďalších serverov alebo pracovných staníc.
Nenechávajte tieto situácie na náhodu a nechajte nás pomôcť!
Ako vyzerá proces auditu?
Náš jednoduchý a efektívny proces auditu sa začína návrhom šitým na mieru na základe vašich špecifických potrieb a požiadaviek. Naši odborníci na licencie posúdia váš súčasný stav a porovnajú softvér, ktorý používate, s potrebnými dokumentami. Správa o audite bude obsahovať informácie o súčasnom stave licencií vášho softvéru a hardvéru, spolu s odporúčaniami na prípadné zmeny.
Bezplatná konzultácia
Ak si nie ste istí, či vaša organizácia potrebuje audit, ponúkame vám bezplatnú konzultáciu. Prejdeme všetky vaše otázky a ak budete chcieť, vypracujeme pre vás bezplatnú cenovú ponuku na základe množstva softvéru a hardvéru, ktoré by vaša spoločnosť chcela posúdiť.
Máte záujem o našu službu auditu softvéru?
Spojte sa s nami!